آ

  • آزار‌و‌اذیت تحلیل سوءاستفاده در ورزش ایران: انواع و عوامل به وجود آورنده آنها [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 141-160]

  • آموزش تربیت بدنی الگوی طراحی برنامه درسی کارورزی برای تربیت معلّم تربیت بدنی در ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 233-268]

  • آموزش ترکیبی الزامات و راهبردهای توسعه آموزش ترکیبی درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 161-184]

  • آموزش غیرخطّی تأثیر آموزش غیرخطّی هندبال بر خلّاقیت‌حرکتی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 139-162]

  • آموزش فراگیر واکاوی وضعیت سیاستگذاری در ورزش تربیتی افراد دارای معلولیت [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 216-246]

  • آموزش کیفی طراحی الگوی توسعه آموزش کیفی مربیان ورزش با ارائه راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 301-330]

ا

  • اختلال هماهنگی رشدی اثر خود تنظیمی بر تبحر حرکتی و مهارت اجتماعی کودکان پیش دبستانی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 51-70]

  • ادارات تربیت بدنی و وفوق برنامه نظارت و ارزیابی عملکرد ادارات کل تربیت بدنی و فوق‌برنامه دانشگاه‌های کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 252-276]

  • ارتباطات طراحی مدل توسعة سواد ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 269-300]

  • ارتباطات داخلی تدوین مدل عوامل مؤثر بر برندسازی داخلی هنرستان های غیرانتفاعی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 17-50]

  • الزامات زیرساختاری الزامات و راهبردهای توسعه آموزش ترکیبی درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 161-184]

  • الگوی توسعه ارائه و آزمون مدل همگراسازی منطقه‌ای و همسوسازی فرابخشی توسعه ورزش (مطالعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 197-232]

  • الگوی راهبردی تدوین الگوی راهبردی توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزش همگانی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 113-140]

  • امید به تحصیل نقش رضایت از تحصیل و امید به تحصیل در پیش بینی سازش‏ یافتگی تحصیلی دانشجویان تربیت‏ بدنی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 175-196]

  • ایمنی اماکن ورزشی طراحی مدل مدیریت ایمنی در رویدادهای ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 81-106]

  • اوقات فراغت ارائه مدل توسعه سرمایه اجتماعی بواسطه داوطلبی در ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 81-112]

ب

  • بازی‌های زمین کوچک تأثیر آموزش غیرخطّی هندبال بر خلّاقیت‌حرکتی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 139-162]

  • بی‌تفاوتی اخلاقی ارتباط سه‌گانه تاریک شخصیت با لذت از بداقبالی دیگران در نوجوانان رزمی‌کار کشور با نقش میانجی بی‌تفاوتی اخلاقی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 185-204]

  • برنامه درسی الزامات و راهبردهای توسعه آموزش ترکیبی درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 161-184]

  • برنامه ریزی طراحی مدل مدیریت ایمنی در رویدادهای ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 81-106]

  • برنامه‌ریزی راهبردی چالش‌های پیش‌روی آموزش درس تربیت‌بدنی در مدارس پس از کرونا در افق 1405 [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 219-251]

  • برندسازی داخلی تدوین مدل عوامل مؤثر بر برندسازی داخلی هنرستان های غیرانتفاعی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 17-50]

  • بسته های یادگیری امکان سنجی اضافه شدن کتاب کار دانش آموز در بسته های تربیت و یادگیری برنامه درسی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 193-218]

  • بهزیستی تحصیلی ارائه مدل توسعه سرمایه اجتماعی بواسطه داوطلبی در ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 81-112]

پ

  • پرخاشگری ارتباط سه‌گانه تاریک شخصیت با لذت از بداقبالی دیگران در نوجوانان رزمی‌کار کشور با نقش میانجی بی‌تفاوتی اخلاقی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 185-204]

  • پیشران چالش‌های پیش‌روی آموزش درس تربیت‌بدنی در مدارس پس از کرونا در افق 1405 [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 219-251]

  • پیشگیری تحلیل سوءاستفاده در ورزش ایران: انواع و عوامل به وجود آورنده آنها [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 141-160]

ت

  • تجاری سازی کاوش راهبرد ها و پیامد های تأسیس شرکت های زایشی دانشگاهی در صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 17-48]

  • تجهیزات ورزشی طراحی مدل مدیریت ایمنی در رویدادهای ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 81-106]

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان ورزش مدارس در ایران [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 107-138]

  • تربیت بدنی امکان سنجی اضافه شدن کتاب کار دانش آموز در بسته های تربیت و یادگیری برنامه درسی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 193-218]

  • تربیت‌بدنی الزامات و راهبردهای توسعه آموزش ترکیبی درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 161-184]

  • تعالی سازمانی تحلیل عوامل موثر بر پیاده سازی سازمان تحول گرا در ورزش تربیتی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 141-174]

  • تعاملات اجتماعی طراحی مدل توسعة سواد ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 269-300]

  • تعهدات سازمانی تدوین مدل عوامل مؤثر بر برندسازی داخلی هنرستان های غیرانتفاعی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 17-50]

  • تمرین معلّمی الگوی طراحی برنامه درسی کارورزی برای تربیت معلّم تربیت بدنی در ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 233-268]

  • توسعه اقتصادی مدل‌سازی درآمدزایی ورزش دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 205-218]

  • توسعه ورزشی مدل‌سازی درآمدزایی ورزش دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 205-218]

  • تئوری حکمرانی تحلیل نظامند گزاره های بنیادین حکمرانی خوب در ورزش [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 117-140]

  • تئوری داده بنیاد طراحی الگوی توسعه آموزش کیفی مربیان ورزش با ارائه راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 301-330]

ح

  • حکمرانی خوب در ورزش تحلیل نظامند گزاره های بنیادین حکمرانی خوب در ورزش [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 117-140]

  • حمایت کننده نیاز روایی‌سنجی پرسشنامه رفتارهای بین فردی معلم تربیت‌بدنی با دانش آموزان در دوره متوسطه [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 97-116]

خ

  • خلّاقیت‌حرکتی تأثیر آموزش غیرخطّی هندبال بر خلّاقیت‌حرکتی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 139-162]

  • خنثی کننده نیاز روایی‌سنجی پرسشنامه رفتارهای بین فردی معلم تربیت‌بدنی با دانش آموزان در دوره متوسطه [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 97-116]

  • خودتعیین‌گری روایی‌سنجی پرسشنامه رفتارهای بین فردی معلم تربیت‌بدنی با دانش آموزان در دوره متوسطه [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 97-116]

  • خود تنظیمی اثر خود تنظیمی بر تبحر حرکتی و مهارت اجتماعی کودکان پیش دبستانی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 51-70]

د

  • دانش‌آموز تحلیل گفتمان ورزش مدارس در ایران [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 107-138]

  • دانشجویان تدوین الگوی راهبردی توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزش همگانی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 113-140]

  • دانشجو معلّم الگوی طراحی برنامه درسی کارورزی برای تربیت معلّم تربیت بدنی در ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 233-268]

  • دانشگاه فرهنگیان الگوی طراحی برنامه درسی کارورزی برای تربیت معلّم تربیت بدنی در ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 233-268]

  • دانشگاه نسل سوم کاوش راهبرد ها و پیامد های تأسیس شرکت های زایشی دانشگاهی در صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 17-48]

  • درآمدزایی مدل‌سازی درآمدزایی ورزش دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 205-218]

  • درس تربیت‌بدنی چالش‌های پیش‌روی آموزش درس تربیت‌بدنی در مدارس پس از کرونا در افق 1405 [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 219-251]

ر

  • رشته‌های رزمی ارتباط سه‌گانه تاریک شخصیت با لذت از بداقبالی دیگران در نوجوانان رزمی‌کار کشور با نقش میانجی بی‌تفاوتی اخلاقی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 185-204]

  • رضایت از تحصیل نقش رضایت از تحصیل و امید به تحصیل در پیش بینی سازش‏ یافتگی تحصیلی دانشجویان تربیت‏ بدنی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 175-196]

  • روابط بین فردی ارائه مدل توسعه سرمایه اجتماعی بواسطه داوطلبی در ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 81-112]

  • روایی سازه روایی‌سنجی پرسشنامه رفتارهای بین فردی معلم تربیت‌بدنی با دانش آموزان در دوره متوسطه [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 97-116]

  • رویکردهای سلامت محور اطمینان از زندگی سالم و ارتقای تندرستی برای همه و در همه سنین؛ تحلیلی بر نقش ورزش و فعالیت بدنی در هدف سوم دستور کار توسعه پایدار سازمان ملل [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 17-42]

س

  • سازش یافتگی نقش رضایت از تحصیل و امید به تحصیل در پیش بینی سازش‏ یافتگی تحصیلی دانشجویان تربیت‏ بدنی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 175-196]

  • سازمان تحول گرا تحلیل عوامل موثر بر پیاده سازی سازمان تحول گرا در ورزش تربیتی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 141-174]

  • سازماندهی تحلیل عوامل موثر بر پیاده سازی سازمان تحول گرا در ورزش تربیتی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 141-174]

  • سیستم‌های پویا تأثیر آموزش غیرخطّی هندبال بر خلّاقیت‌حرکتی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 139-162]

  • سوءاستفاده تحلیل سوءاستفاده در ورزش ایران: انواع و عوامل به وجود آورنده آنها [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 141-160]

  • سواد ارتباطی طراحی مدل توسعة سواد ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 269-300]

ش

  • شخصیت تاریک ارتباط سه‌گانه تاریک شخصیت با لذت از بداقبالی دیگران در نوجوانان رزمی‌کار کشور با نقش میانجی بی‌تفاوتی اخلاقی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 185-204]

  • شرکت زایشی کاوش راهبرد ها و پیامد های تأسیس شرکت های زایشی دانشگاهی در صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 17-48]

  • شکوفایی اجتماعی تأثیر باورهای فراشناختی بر سلامت اجتماعی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سازگاری شغلی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 71-96]

ظ

  • ظرفیت کاری تأثیر باورهای فراشناختی بر سلامت اجتماعی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سازگاری شغلی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 71-96]

ع

  • عدم قطعیت چالش‌های پیش‌روی آموزش درس تربیت‌بدنی در مدارس پس از کرونا در افق 1405 [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 219-251]

  • علوم ورزشی کاوش راهبرد ها و پیامد های تأسیس شرکت های زایشی دانشگاهی در صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 17-48]

  • عملکرد نظارت و ارزیابی عملکرد ادارات کل تربیت بدنی و فوق‌برنامه دانشگاه‌های کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 252-276]

  • عوامل حمایتی شناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در توسعه والیبال فوق برنامه مدارس [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 163-192]

  • عوامل رفتاری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانش‌آموزان هنرستان‌های تربیت بدنی کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 277-308]

  • عوامل زمینه‌ای شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانش‌آموزان هنرستان‌های تربیت بدنی کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 277-308]

  • عوامل ساختاری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانش‌آموزان هنرستان‌های تربیت بدنی کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 277-308]

  • عوامل فرهنگی شناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در توسعه والیبال فوق برنامه مدارس [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 163-192]

غ

  • غفلت تحلیل سوءاستفاده در ورزش ایران: انواع و عوامل به وجود آورنده آنها [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 141-160]

ف

  • فراهیجان مثبت تأثیر باورهای فراشناختی بر سلامت اجتماعی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سازگاری شغلی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 71-96]

  • فعالیت‌های آموزشی تدوین مدل عوامل مؤثر بر برندسازی داخلی هنرستان های غیرانتفاعی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 17-50]

ک

  • کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانش‌آموزان هنرستان‌های تربیت بدنی کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 277-308]

  • کتاب کار امکان سنجی اضافه شدن کتاب کار دانش آموز در بسته های تربیت و یادگیری برنامه درسی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 193-218]

  • کلمات کلیدی: توسعۀ سلامتی از طریق ورزش اطمینان از زندگی سالم و ارتقای تندرستی برای همه و در همه سنین؛ تحلیلی بر نقش ورزش و فعالیت بدنی در هدف سوم دستور کار توسعه پایدار سازمان ملل [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 17-42]

  • کهن الگوی حکمرانی خوب تحلیل نظامند گزاره های بنیادین حکمرانی خوب در ورزش [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 117-140]

ل

  • لذت از بداقبالی دیگران ارتباط سه‌گانه تاریک شخصیت با لذت از بداقبالی دیگران در نوجوانان رزمی‌کار کشور با نقش میانجی بی‌تفاوتی اخلاقی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 185-204]

م

  • محیط اجتماعی طراحی مدل توسعة سواد ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 269-300]

  • محیط اجتماعی ارائه الگوی عوامل مؤثر بر پویایی و شاداب سازی مدارس [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 49-80]

  • محیط دیجیتال ارائه الگوی عوامل مؤثر بر پویایی و شاداب سازی مدارس [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 49-80]

  • محیط فیزیکی ارائه الگوی عوامل مؤثر بر پویایی و شاداب سازی مدارس [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 49-80]

  • مدیریت تحلیل عوامل موثر بر پیاده سازی سازمان تحول گرا در ورزش تربیتی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 141-174]

  • مدیریت دانش کاوش راهبرد ها و پیامد های تأسیس شرکت های زایشی دانشگاهی در صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 17-48]

  • مدرسه تأثیر باورهای فراشناختی بر سلامت اجتماعی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سازگاری شغلی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 71-96]

  • مدرسه پویا و شاد ارائه الگوی عوامل مؤثر بر پویایی و شاداب سازی مدارس [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 49-80]

  • مربیان ورزشی طراحی الگوی توسعه آموزش کیفی مربیان ورزش با ارائه راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 301-330]

  • مرور نظامند تحلیل نظامند گزاره های بنیادین حکمرانی خوب در ورزش [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 117-140]

  • مسابقات ورزشی طراحی مدل مدیریت ایمنی در رویدادهای ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 81-106]

  • مسائل اجتماعی تحلیل سوءاستفاده در ورزش ایران: انواع و عوامل به وجود آورنده آنها [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 141-160]

  • مشارکت تدوین الگوی راهبردی توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزش همگانی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 113-140]

  • مشارکت اجتماعی ارائه مدل توسعه سرمایه اجتماعی بواسطه داوطلبی در ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 81-112]

  • مشارکت اجتماعی تأثیر باورهای فراشناختی بر سلامت اجتماعی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سازگاری شغلی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 71-96]

  • مشکلات آموزشی شناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در توسعه والیبال فوق برنامه مدارس [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 163-192]

  • مشکلات ساختاری شناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در توسعه والیبال فوق برنامه مدارس [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 163-192]

  • معلولین واکاوی وضعیت سیاستگذاری در ورزش تربیتی افراد دارای معلولیت [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 216-246]

  • منابع انسانی شناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در توسعه والیبال فوق برنامه مدارس [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 163-192]

  • منطقه شمال ارائه و آزمون مدل همگراسازی منطقه‌ای و همسوسازی فرابخشی توسعه ورزش (مطالعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 197-232]

  • مهارت اجتماعی اثر خود تنظیمی بر تبحر حرکتی و مهارت اجتماعی کودکان پیش دبستانی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 51-70]

  • مهارت حرکتی درشت اثر خود تنظیمی بر تبحر حرکتی و مهارت اجتماعی کودکان پیش دبستانی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 51-70]

  • مهارت حرکتی ظریف اثر خود تنظیمی بر تبحر حرکتی و مهارت اجتماعی کودکان پیش دبستانی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 51-70]

ن

  • نظارت و ارزیابی نظارت و ارزیابی عملکرد ادارات کل تربیت بدنی و فوق‌برنامه دانشگاه‌های کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 252-276]

  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل توسعه سرمایه اجتماعی بواسطه داوطلبی در ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 81-112]

و

  • ورزش برای اهداف توسعه اطمینان از زندگی سالم و ارتقای تندرستی برای همه و در همه سنین؛ تحلیلی بر نقش ورزش و فعالیت بدنی در هدف سوم دستور کار توسعه پایدار سازمان ملل [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 17-42]

  • ورزش تربیتی تحلیل گفتمان ورزش مدارس در ایران [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 107-138]

  • ورزش تربیتی تحلیل عوامل موثر بر پیاده سازی سازمان تحول گرا در ورزش تربیتی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 141-174]

  • ورزش تفریحی ارائه و آزمون مدل همگراسازی منطقه‌ای و همسوسازی فرابخشی توسعه ورزش (مطالعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 197-232]

  • ورزش دانشگاهی تدوین الگوی راهبردی توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزش همگانی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 113-140]

  • ورزش دانشگاهی مدل‌سازی درآمدزایی ورزش دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 205-218]

  • ورزش رقابتی ارائه و آزمون مدل همگراسازی منطقه‌ای و همسوسازی فرابخشی توسعه ورزش (مطالعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 197-232]

  • ورزش فراگیر واکاوی وضعیت سیاستگذاری در ورزش تربیتی افراد دارای معلولیت [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 216-246]

  • ورزش مدارس تحلیل گفتمان ورزش مدارس در ایران [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 107-138]

  • ورزش مدارس واکاوی وضعیت سیاستگذاری در ورزش تربیتی افراد دارای معلولیت [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 216-246]

  • ورزش همگانی تدوین الگوی راهبردی توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزش همگانی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 113-140]

  • ویروس کرونا چالش‌های پیش‌روی آموزش درس تربیت‌بدنی در مدارس پس از کرونا در افق 1405 [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 219-251]

ه

  • همسانی درونی روایی‌سنجی پرسشنامه رفتارهای بین فردی معلم تربیت‌بدنی با دانش آموزان در دوره متوسطه [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 97-116]

  • همگرایی توسعه ارائه و آزمون مدل همگراسازی منطقه‌ای و همسوسازی فرابخشی توسعه ورزش (مطالعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 197-232]

  • هنرستان غیرانتفاعی تربیت‌بدنی تدوین مدل عوامل مؤثر بر برندسازی داخلی هنرستان های غیرانتفاعی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 17-50]